واردات و پخش لوازم جانبی موبایل با بهترین قیمت

آنچه برای واردات لوازم جانبی موبایل از چین باید بدانید!

واردات از چین

قبل از شروع میخواهم خدمتتون عرض کنم مطالبی که بنده در این مقاله درج کردم تجربه های شخصی بنده پس از 10 سال سابقه در واردات لوازم جانبی میباشد. اگر در حوزه لوازم جانبی موبایل مشغول به کار هستید شاید برایتان پیش آمده باشه که بخواهید از چین به طور مستقیم اکسسوری موبایل و یا لوازم که برای فروش در مغازه را لازم دارید وارد کنید و سود بیشتری را کسب کنید، در این مقاله بطور کامل توضیح میدهیم که آیا واردات از چین کار راحت و بی درد سری هست؟ وارادت از چین چقدر زمان میبرد؟ چگونه میتوانید وارد کننده شوید؟ چقدر سرمایه برای واردات نیاز دارید؟ کدام برند های لوازم جانبی موبایل پرفروش هستند؟

به طور خلاصه اگر سرمایه کافی و شبکه فروش گسترده ایی دارید و می خواهید بهترین محصولات را با قیمت منصفانه به دست مشتریان خود برسانید، خرید و واردات از چین می تواند برای کسب و کار شما مناسب باشد. کمترین سرمایه مورد نیاز برای واردات لوازم جانبی موبایل از چین حداقل ۳۰.۰۰۰ یوان و یا RMB می باشد.

البته اگر بخواهید محصولاتی از کمپانی های بزرگی مانند شیائومی و یا زیر مجموعه های این برند مثل هایلو، کیو سی وای را به طور مستقیم و با قیمت درب کارخانه تهیه کنید، باید حداقل ۱۰۰ هزار دلار سرمایه گذاری کنید. چون شیائومی و برند های نام برده علاقه دارند توسط نماینده های خود و یا فروشگاه های معتبر محصولات خود را عرضه کنند. ناگفته نماند می توانید از نماینده کمپانی و یا واسطه با سرمایه بسیار ناچیز خریداری کنید، اما قیمت تمام شده کالا برای شما مرقون بصرفه نیست و نمی توانید در بازار رقابت کنید. پس سعی کنید در ابتدا با برند های درحال توسعه همکاری کنید تا سود بیشتری را کسب کنید و در مرور زمان و پیشرفت کسب و کار خود با برند های بزرگ همکاری کنید.

برای مشاهده قیمت انواع لوازم جانبی موبایل در کشور چین انتهای مطلب را مطالعه کنید!

واردات لوازم جانبی موبایل از چین

آیا وارادت از چین کار راحت و بی درد سری هست؟

چین یکی از بزرگترین تامین کننده های لوازم جانبی موبایل در جهان است که واردات از چین می تواند برای کسب و کار شما بسیار سودمند باشد به شرطی که هدفمند و برنامه ریزی شده باشد. همان طور که اطلاع دارید چند سالی هست واردات لوازم جانبی موبایل به صورت قانونی برای افرادی که سابقه واردات این محصولات را ندارند ثبت سفارش نمی شود و ممنوع شده است، اما می توانید با بازرگانی های معتبر که در این رابطه مشغول هستند همکاری کنید و از کارت های بازرگانی آنها استفاده کنید و درصد بسیار جزئی را به آنها پرداخت کنید.

یک راه دیگری برای واردات قانونی وجود دارد که به نظر بنده راحت ترین و بی دردسرترین راه فعلی می باشد که می توانید محموله خریداری شده را به یکی از بازرگانی های معتبر ایرانی که  در چین دفتر و انبار دارند تحویل بدهید تا آنها بار خریداری شده شما را تا تهران حمل و ترخیص نمایند.

در اینجا خاطر نشان کرد که شرکت های بزرگی که نمایندگی محصولات پرآوازه را دارند از همین راه برای واردات استفاده می کنند که در ادامه با زمان و هزینه ها آشنا می شویم.

واردات لوازم جانبی موبایل از چین

نحوه واردات لوازم جانبی موبایل از چین

نحو واردات کار پیچیده و سختی نیست شما به دو صورت می توانید سفارش گذاری کنید.1.خرید حضوری 2. خرید از طریق واتساپ و ویچت که این روش بسیار معمول می باشد.

اگر می خواهید مبلغ بالای 3 میلیارد تومان را سرمایه گذاری کنید توصیه می کنیم بلیط چارتری از علی بابا به مقصد گوانجو تهیه کنید و با کارخانه های تولید کننده همکاری کنید و هزینه سفر را‌ می توانید با تخفیفی که می گیرید‌ جبران کنید.

اما قبل از هرچیزی دقیقا باید بدانیم چه قطعه و یا چه محصولی را می خواهیم خریداری کنیم، چون بعضی از قطعات گوشی موبایل مانند صحفه نمایش تخصصی هستند و باید نمونه را از نزدیک مشاهده و تست کرد و خرید از راه دور در مرتبه اول کار بسیار اشتباهی است و توصیه نمی شود. ولی اگر می خواهید پاور بانک، هدفون، کابل شارژ، هولدر خریداری کنید حتما نباید به چین سفر کنید، می توانید از ایران خرید تان را از طریق واتساپ و ویچت انجام دهید.

مهمترین سوالاتی که برای واردات خواهید داشت را در زیر به طور کامل توضیح می دهیم.

  • زمان خرید تا تحویل درب انبار شما چقدر است؟

  • هزینه های حمل و نقل و ترخیص؟

  • خرید از تولید کننده و یا فروشند مطمئن

  • خرید اجناس با کیفیت و پر فروش

  • پتانسیل شبکه فروش را بررسی کنیم

برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل کلیک کنید!

بازار لوازم جانبی موبایل شنزن
بازار لوازم جانبی موبایل شنزن

مدت زمان حمل بار لوازم جانبی از چین به ایران

به طور معمول به 2 روش میتوان محموله خریداری شده را حمل نمود؛

1. حمل دریایی: ابتدا باید از فروشنده یا کارخانه ایی که از آن خریدتان را انجام دادید باید بپرسید در چه مدت زمانی بار شما را به کارگو (نماینده حمل و نقل در چین) تحویل می دهد که زمان معمول تحویل بار 3 تا 15 روز میباشد. بعد از تحویل بار به نماینده حمل و نقل شما، او باید مجوز های لازم را دریافت نماید و کار های اداری را انجام دهد تا بتواند بار به کشتی تحویل دهد که در خوش بینانه ترین حالت 10 روز زمان میبرد که باز به حجم محموله شما متغیر است. به عبارتی اگر حجم کالای شما 1 کانتیر باشد حمل و ترخیص سریعتر انجام می شود، ولی اگر کمتر از 1 کانتینر باشد باید تا کامل شدن آن صبر کنید.

به طور قطع بنده تا به امروز متوجه آن نشدم که زمان حمل دریایی چین چند روز است و هیچکس هم نمی تواند زمان دقیقی را اعلام کند که حمل دریایی از چین به ایران چند روز است. اما به طور معمول، مدت زمان حمل دریایی از چین به ایران 30 تا 35 روز است.

بازار لوازم جانبی موبایل شنزن

نکته ایی را که نباید فراموش کنید این است که شاید بعضی از کارگو ها و شرکت های بازرگانی به شما وعده بدهند که محموله شما را در کمتر از 2 ماه به صورت کامل حمل و ترخیص می کنند و آن را تحویل شما می دهند که اینطور نیست و در واقعیت این وعده ها بیشتر برای تبلیغات و فریب شماست. فقط زمان حمل دریایی 30 تا 40 روز است، پس مراقب افراد سودجو باشید.

2.‌حمل هوایی: حمل بار از طریق هوایی بسیار پیچیده و چالش بر انگیز است و هر محصولی را نمی توانید از این راه حمل کنید به طور مثال پاوربانک و شارژر فندکی به دلیل داشتن باتری و قابل اشتعال بودن برای حمل هوایی مناسب نیستند و ممنوع هستند. اما اگر هم ممنوع هم نبودن به دلیل تعرفه های بالای حمل هوایی به هیچ وجه صرفه اقتصادی نداشت که اینگونه حمل کنیم.

حمل هوایی از حمل دریایی بسیار گران تر است و در صنف لوازم جانبی موبایل بیشتر کاور و گلس و هولدر را از این راه حمل می کنند.به طور عادی مدت زمان حمل هوایی حدود 10 روز میباشد.

برای واردات از چین می توانید با شماره ۰۹۱۲۸۳۸۴۹۸۳ ما در ارتباط باشید.

واردات لوازم جانبی موبایل از چین

زمان ترخیص لوازم جانبی موبایل از گمرک

بعد از رسیدن بار شما به بنادر ایران و ترخیص اگر به صورت قانونی وارد کرده باشید(فعلا واردات لوازم جانبی ممنوع میباشد و باید از قبل سابقه واردات داشته باشید تا بتوانید ثبت سفارش انجام دهید) مراحل اداری گمرک و ارزش گذاری و پرداخت هزینه های گمرک نسبت به تخصص شما و یا ترخیص کار شما ۳۰ تا ۴۵ روز زمان میبرد، در صورت واردات غیر قانونی کل مدت زمان حمل و تحویل به شما حدودا 80 روز میباشد که به هیچ عنوان توصیه نمی شود. در نهایت میانگین زمان خرید تا تحویل کالا به شما در ایران در حمل دریایی حدود 110 تا 160 روز میباشد و در حمل هوایی با احتساب ترخیص حدود 30 تا 40 روز میباشد.

هزینه حمل لوازم جانبی موبایل از چین به ایران

به طور میانگین هزینه حمل دریایی خرده زیر کانتینر تا بنادر ایران برای هر کیلو 8 تا 9 یوان میباشد که در صورت حمل کانتینری 6 یوان میباشد، برای حمل هوایی نیز برای هر کیلو نسبت به شرکت هواپیمایی و بار شما حدود 45 تا 55 یوان میباشد.

فروشگاه بیسوس در شنزن
فروشگاه بیسوس در شنزن

نحوه خرید صحیح از فروشند های چینی

با شیوع کرونا و افزایش قیمت دلار مسافرت به چین بسیار سخت و گران شده است که برای مسافرت کاری چند روزه باید ۱۴ روز در قرنطینه باشید و تا ۳۰۰ میلیون هزینه رفت و آمد و هتل پرداخت کنید که دیگر به صرفه نیست و باید از راه دور خرید کرد. حال اگر سابقه خرید از چین را داشته باشید که مشکلی ندارید، اما اگر برای بار اول میخواهید خرید انجام دهید سعی کنید از کمپانی های‌ معتبر و شناخته شده خرید کنید.

برای این کار می توانید به وب سایت های رسمی این برند ها بروید و شماره تماس یا ایمیل کارشناس فروش را بردارید و به طور مستقیم با آنها در ارتباط باشید که این مطمئن ترین راه برای خرید از راه دور از چین است، اما یادتان باشد که تخفیف بگیرید. به عنوان توصیه می توانم بهتون پیشنهاد کنم که به هیچ عنوان از فروشند هایی که در شبکه های مجازی پیدا می کنید خرید نکنید. برای استعلام فروشنده های چینی می توانید مدارک کار (هر فروشنده قانونی در چین باید مدارک کار داشته باشد) آنها را از طریق کارگو خود استعلام بگیرید، راه آسان تری وجود دارد که می توانید با تماس یا ایمیل به کارخانه ای فروشنده در آن مشغول است استعلام بگیرید.

حتی المکان هیچ مبلغی تا دریافت استعلام پرداخت نکنید، چون در غیر این صورت دستتان به هیچ جا بند نیست و باید با سرمایه خود خداحافظی کنید.

آنچه برای واردات لوازم جانبی موبایل از چین باید بدانید!

مرکز تجاری نیو آسیا،مرکز فروش عمده لوازم جانبی در چین
مرکز تجاری نیو آسیا، مرکز فروش لوازم جانبی موبایل در چین

چه برند هایی را از چین وارد کنم؟

حتما قبل از سفارش گذاری روی کالاهایی که میخواهید خرید کنید، بازار را بررسی و کالاهایی که کمتر شناخته شده هستند و بازار هدف کمتری دارند را از سبد خود خارج کنید و انرژی و سرمایه خود را روی برند های معروف مانند بیسوس، آوی، نیا ، شیاوئومی، اونیکوما، کیو سی وای، هایلو، ریمکس که در بازار ایران طرفداران زیادی دارند بگذارید.

باسئوس

کدام لوازم جانبی موبایل پرفروش تر هستند؟

اسپیکر بلوتوثی، هدفون،هولدر، گلس، کاور و کابل شارژ از پرفروشترین محصولات در این صنعت هستند. در زمان خرید از هیجان خود داری کنید و محصولات بی کیفیت را نخرید و فکر آینده کسب و کار خود باشید، شاید قیمت کابل شارژ 0.5 یوانی جذاب باشه ولی به طور قطع کیفیت و کارایی مورد قبول را ندارد و با خرید این نوع محصولات که کم هم نیستن اعتبار خود را در بین مشتریانتان از دست خواهید داد.

پتانسیل فروش شما

همیشه به اندازه و به حجم نیاز خود خرید کنید و شبکه فروش خود را بشناسید و به تعداد مقعول و تنوع بیشتر سفارش گذاری کنید ،اگر پتانسیل و فروش خوبی ندارید هیچوقت به طور مستقیم واردات از چین را انجام ندهید که زمان خواب طولانی سرمایه شما باعث ضرر هنگفت میشود، حتما از قبل نیاز های مشتریان و بازار را بشناسید و از همکاران خبره مشورت نمایید.

واردات لوازم جانبی موبایل از چین

آیا واردات لوازم جانبی از چین پیشنهاد می شود؟

واردات لوازم جانبی موبایل با دارا بودن حاشیه سود مناسب میتواند بسیار وسوسه انگیز باشد اما در نظر داشته باشید که با افراد باتجربه و شرکت های معتبر در زمینه واردات مشورت کنید تا خدایی نکرده سرمایه کاری خود را از دست ندهید. این شغل میتواند حاشیه سود خوبی برای افراد با تجربه داشته باشد ولی استرس و فعالیت بالایی نیاز دارد.

اگر به دنبال دردسر نیستید میتوانید با خرید از وارد کننده و یا شرکت های رسمی در ایران به راحتی سود کمتر و مطمئن تری را حاصل کنید. تا جای ممکن سعی کنید واقعیت ها را ببینید که کشور ما در تحریم میباشد و نقل و انتقال پول بسیار سخت است و یوان آزاد را فقط تعداد کمی صرافی انتقال میدهند که آنها هم قوانین خود را دارند و دولت چین نیز با پولشویی مبارزه جدی می کند.

ماهانه واریزی های تعدادی از همکاران توسط دولت چین بلوکه می شود و صرافی های انتقال دهنده هیچ ضمانت یا بازگشتی به شما نمی دهند .دودر این مقاله سعی کردیم واقعیت ها را گفته باشیم تا توانسته باشیم کمکی کرده باشیم و در سال گذشته تعدای از واریزی های همکاران در چین مسدود شد چون دولت چین اصرار به پول سیاه و کثیف بودن آن داشت (پول هایی که از قاچاق انسان و مواد مخدر هستند را پول کثیف می نامند) و صرافی ها هم به هیچ عنوان در بلوکه شدن مبالغ شما تعهدی ندارند و تضمین بازگشت نمی دهند و کارخانه و فروشنده چینی هم بار شما را تحویل نمی دهد چون به حساب او واریز نشده و خود شما باید پیگیر باشید که به احتمال زیاد باز نمیگردد.

در این رابطه توصیه ایی که میشه کرد این است که از صرافی های معتبر و دارای مجوز برای انتقال وجه استفاده کنید. پس سعی کنید همه جوانب کار را بسنجید و با افراد و شرکت های معتبر و خوشنام همراه باشید، در آخر اگر سوالی داشتید میتوانید برای ما کامنت بزارید و یا از طریق سروش، بله، ایتا و یا تماس با شماره 09128384983 با ما در ارتباط باشید و ما پاسخگو شما عزیزان خواهیم بود.

واردات لوازم جانبی موبایل از چین

قیمت محصولات الدینیو برای واردات از چین

[table id=19 /]

قیمت محصولات بیسوس برای واردات از چین

[table id=20 /]

قیمت هدفون های سودو و NIA اصل برای واردات از چین

[table id=21 /]

قیمت محصولات آوی AWEI برای واردات از چین

[table id=23 /]

واردات لوازم جانبی موبایل از چین

قیمت محصولات دنمن DENMEN برای واردات از چین

[table id=22 /]

توجه داشته باشید نسبت به حجم خرید و مبلغ کل فاکتور امکان تخفیف و کاهش قیمت وجود دارد. کمپانی های چینی مانند آوی AWEI جشنواره های جذابی را در مواقعی از سال ارائه می دهند که بر روی تعدادی محصولات خود تخفیف ۵ تا ۳۰ درصدی قائل می شوند. البته ناگفته نماند بیشتر مواقع محصولات پرطرفدار در این پرومشن ها وجود ندارند. اگر تصمیم به خرید مستقیم از چین گرفته اید، این موارد را در نظر بگیرید.

مطالب بیشتر؛ 

بهترین اسپیکر بلوتوثی تسکو

لیست پرفروش ترین لوازم جانبی موبایل در بازار ایران

بهترین هدفون های نیا

بهترین کابل های شارژ تایپ سی بازار

راهنمای خرید عمده لوازم جانبی موبایل

بهترین سریال های جنگ جهانی اول و دوم

بهترین فیلم و سریال های گانگستری مافیایی دنیا که باید ببینید! (2023)

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵

پیشنهاد مطالعه

مطالب خواندنی

پرطرفدارترین ها

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد