بهترین پاور بانک شیائومی

بهترین پاور بانک های شیائومی را بشناسید و بهترین را برای خود انتخاب کنید!

پاوربانک ها

پاور بانک ها به طور فزاینده ای محبوب شده اند و افراد بیشتری می خواهند آنها را داشته باشند و جای تعجب نیست: این یک بانک انرژی قابل حمل است که می توانید در هر زمان و هر مکان برای شارژ مجدد تلفن همراه خود از آن استفاده کنید.

با استفاده از پاوربانک ها نگرانی از خاموش شدن گوشی یا خالی شدن باتری لپ تاپ خود در سفر کاری نخواهید داشت و می‌توانید سفر طولانی‌تری را با دوربین برای گرفتن عکس‌های باشکوه برنامه‌ریزی کنید، زیرا می‌توانید هر زمان که نیاز داشتید باتری دوربین را شارژ کنید. کاربران بسیاری در سراسر جهان پاور بانک های شیائومی را انتخاب می کنند و ما میخواهیم بهترین آنها را بررسی کنیم.

بهترین پاور بانک شیائومی

انتخاب بین پاور بانک ها

صدها پاور بانک با برندهای مختلف با انبوهی از تبلیغات جذاب پیدا خواهید کرد اما اگر محصولی با کیفیت بالا می‌خواهید یک برند معروف را انتخاب کنید. شیائومی سازنده ای است که به عنوان برند قابل اعتماد شناخته میشود، خرید از شیائومی یک انتخاب مطمئن است.

پخش عمده پاور بانک

 

با این حال اغلب مردم از دستگاه ها و قطعات ساخته شده در چین اجتناب می کنند و برخی می گویند محصولات ساخته شده در چین کپی ارزان از یک محصول اورجینال است، ولی هر بار که شیائومی محصولی را عرضه می کند ثابت می کند که چنین نگرش‌هایی فقط یک کلیشه است و هیچ ربطی به واقعیت ندارد.

محصولات این برند قیمت مناسب، کیفیت بالا، ایمنی مطلوب دارند و همین امر باعث محبوبیت ویژه شیائومی شده است.

پاوربانک شیائومی

در میان محصولات ارائه شده توسط شیائومی تعداد کمی پاور بانک نیز مشاهده خواهید کرد. هنگام انتخاب پاوربانک شیائومی، پارامترهایی مانند ظرفیت، وزن، تعداد درگاه‌ها و عملکردهای اضافی مانند شارژ سریع را در نظر داشته باشید، محصولی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد.

همچنین مشاهده کنید؛ شارژر دیواری الدینیو مدل A2206 همراه کابل microUSB

بهترین پاور بانک شیائومی

اگر فقط گاهی اوقات از پاور بانک استفاده می کنید به عنوان مثال: برای شارژ مجدد تلفن خود در یک سفر کوتاه می توانید مدل سبک وزن با ظرفیت متوسط ​​را انتخاب کنید. اما اگر به چیزی نیاز دارید که در یک سفر طولانی‌تر از شما پشتیبانی کند و می‌خواهید بیش از یک تلفن را شارژ کنید و دستگاه‌های دیگر را نیز شارژ کنید، باید مدل قدرتمندتری را انتخاب کنید.

ما بهترین پاوربانک های شیائومی را برای شما انتخاب کرده ایم آنها را بررسی کنید!

بهترین پاور بانک های شیائومی

پاور بانک شیائومی mi3 با ظرفیت 20000 میلی آمپر

نسل سوم پاوربانک‌های شیائومی با ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت دارای USB-C و میکرو USB و دو درگاه USB-A با عملکرد شارژ سریع هستند. این مدل دارای باتری های لیتیوم پلیمری به جای باتری Li-Ion معمولی با چگالی کمتر است و این مدل پاور بانک می تواند انرژی بیشتری را ذخیره کند.

بهترین پاور بانک شیائومی

این نوع باتری همچنین بر وزن دستگاه، طول عمر بیشتر و اندازه جمع و جور تأثیر می گذارد. اینها مزایای بسیار مهمی برای کاربر هستند، زیرا پاور بانک به عنوان یک دستگاه قابل حمل طراحی شده است.

شیائومی 20000 میلی آمپر ساعت 3 دارای طیف وسیعی از عملکردهای اضافی است، به عنوان مثال شارژ سریع به لطف فناوری کوالکام Quick Charge 3.0 این درگاه‌ها با گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سامسونگ، اپل، و غیره  سازگاری دارد.

همچنین مشاهده کنید؛شارژر دیواری الدینیو مدل A2205

بهترین پاور بانک شیائومی

همچنین با دوربین‌های ویدیویی دیجیتال و کنسول‌های بازی قابل حمل سازگار هستند. همچنین اگر می خواهید برخی از لپ تاپ ها را با درگاه USB-C شارژ کنید، این مدل انتخاب خوبی خواهد بود.

پاوربانک شیائومی MI3 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

پاوربانک MI3 شیائومی با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت جانشین قدرتمند مدل محبوب نسل دوم شیائومی است. این پاور بانک 30 درصد سبک تر از مدل قبلی است (فقط 223 گرم) وزن دارد.

بهترین پاور بانک شیائومی

همچنین، دارای یک پورت USB-C دو جهته است، به این معنی که می توانید تلفن هوشمند یا تبلت و خود پاور بانک را شارژ کنید. این مدل دارای 2 پورت USB QC 3.0 با حداکثر توان 18 وات است. هر دو درگاه USB دارای گزینه شارژ سریع با استفاده از فناوری شارژ سریع 3.0 و شارژ ایمن هستند.

بهترین پاور بانک شیائومی

این پاوربانک قدرت شارژ را مطابق با نیازهای دستگاه شما تنظیم می کند و می توانید مطمئن باشید که گوشی شما 100٪ ایمن شارژ میشود. علاوه بر این، می توانید آن را در هواپیما حمل کنید!

شیائومی ZMI Aura با ظرفیت 20000 میلی آمپر

Xiaomi ZMI Aura QB822 دارای دو درگاه USB، یک درگاه USB-C دو طرفه و یک خروجی میکرو USB است، نوع جدید باتری لیتیوم پلیمری به کار رفته در این پاور بانک عمر طولانی تر، وزن سبک تر و اندازه جمع و جور را تضمین می کند. یک چراغ  LED که به شما کمک می کند تا وضعیت شارژ را کنترل کنید.

همچنین بخوانید؛ اپل زیر فشار اتحادیه اروپا

پخش عمده پاور بانک

این پاوربانک دارای دو پورت USB-A هر دو با قدرت شارژ Quick Charge 3.0(شارژ سریع) و یک پورت USB-C دو طرفه با فناوری Power Delivery(شارژ ایمن) است که هم به عنوان خروجی و هم به عنوان ورودی قابل استفاده است.

ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت به این معنی است که می توانید دستگاه های خود را بیش از یک بار شارژ کنید.

بهترین پاور بانک شیائومی

این محصول دارای یک سیستم حفاظتی نه لایه است که توسط شرکت Texas Instruments توسعه یافته است که می تواند گوشی موبایل شما را از ولتاژ اضافه، اتصال کوتاه یا گرمای بیش از حد محافظت کند.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵

پیشنهاد مطالعه

مطالب خواندنی

پرطرفدارترین ها

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد