مشخصات گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A24 منتشر شد

مشخصات کلیدی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A24 به صورت آنلاین منتشر شده است که نشان دهنده وجود نمایشگر AMOLED است و همچنین ممکن است از یک تراشه ۴ ساله استفاده کند.

سامسونگ در حال آماده شدن برای میزبانی رویدادی است که در آن گلکسی A24 را رونمایی خواهد کرد. این گوشی هوشمند جانشین گلکسی A23 خواهد شد که استقبال خوبی از آن به عمل آمده است. برای یادآوری، سامسونگ در اوایل سال جاری گلکسی A23 را معرفی کرد. به همین ترتیب، جانشین آتی آن در معرض گمانه زنی های زیادی قرار گرفته است. گزارش قبلی حاکی از آن بود که سری گلکسی A یک سنسور دوربین را حذف خواهد کرد. این مجموعه شامل گوشی های هوشمند گلکسی A24، A34 و A54 می شود.

بخوانید؛ تصاویر گوشی شیائومی 13 پرو قبل از عرضه فاش شد

مشخصات گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A24 منتشر شد

اکنون، گزارشی از سایت مشهور پیکسل، مشخصات گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A24 را فاش کرده است. بر اساس این گزارش، گلکسی A24 دارای صفحه نمایش AMOLED با نرخ تجدید 90 هرتز است. علاوه بر این، ظاهراً این تلفن دارای یک دوربین 48 مگاپیکسلی OIS خواهد بود. مشخصات سامسونگ گلکسی A24 در زیر کاپوت، دارای پردازنده اگزینوس 7904 خواهد بود. علاوه بر این، احتمالاً از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی نیز استفاده می کند.

غول کره ای گوشی های هوشمند می تواند صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED را روی دستگاه های میان رده سری A بیاورد. قابل ذکر است که این نمایشگر ممکن است از وضوح Full HD+ پشتیبانی کند و نرخ تازه سازی 90 هرتز را ارائه دهد. برای جمع‌بندی، گلکسی A23 دارای یک پنل LCD است. با این حال، این نمایشگر از نرخ رفرش 90 هرتز نیز پشتیبانی می کند. مشخص نیست که آیا گلکسی A24 دارای صحفه نمایش قطره ای یا صفحه نمایش نقطه ای است. چیپست Exynos 7904 یک پردازنده میان رده است که در سال 2019 به طور رسمی معرفی شد و از فرآیند تولید 14 نانومتری FinFET استفاده می کند.

مشاهده کنید؛ بهترین گوشی زیر ۲۰ میلیون تومان

مشخصات گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A24 منتشر شد

همچنین دارای پردازنده گرافیکی Mali G71 برای مدیریت گرافیک است. علاوه بر این، گلکسی A24 دارای سه دوربین در پشت خواهد بود. تنظیم دوربین پشتی سه گانه می تواند شامل یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با OIS باشد. علاوه بر این، این دستگاه ممکن است دارای یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور کمکی 5 مگاپیکسلی باشد. در جلو، یک سنسور 5 مگاپیکسلی می تواند به عنوان دوربین سلفی عمل کند، متأسفانه سامسونگ احتمالاً سنسور ماکرو را کنار خواهد گذاشت. همچنین گوشی هوشمند سری A با 6 گیگابایت رم عرضه خواهد شد و مدل استاندارد آن 64 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

پیشنهاد مطالعه

مطالب خواندنی

پرطرفدارترین ها

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد