گوشی سامسونگ گلکسی A54

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A54 ساعتی پیش به طور رسمی در معرض نمایش کاربران قرار گرفت.

غول تولید گوشی های هوشمند کره جنوبی، کمپانی سامسونگ در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدیدی از سری گلکسی A است. این دستگاه سامسونگ گلکسی A54 خواهد بود. طبق گزارش های قبلی، این گوشی کیفیت دوربین اصلی را کاهش می دهد و سنسور 64 مگاپیکسلی در گلکسی A53 را برای سنسور کوچکتر 50 مگاپیکسلی کنار خواهد گذاشت. سامسونگ گلکسی A54 جانشین گلکسی A53 خواهد شد که اوایل امسال عرضه شد.

همچنین بخوانید؛ مشخصات گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A24 منتشر شد

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A54 در معرض نمایش قرار گرفت

با این حال، منابع ادعا می کنند که این گوشی هوشمند باتری بزرگتری نسبت به سامسونگ گلکسی A53 خواهد داشت. سامسونگ گلکسی A54 از سنسور پرچمدار 50 مگاپیکسلی استفاده می کند طبق گفته گلکسی کلاب، سامسونگ گلکسی A54 با باتری مناسب 4905 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. به یاد داشته باشید که سامسونگ گلکسی A53 دارای باتری 4860 میلی آمپر ساعتی است. شایان ذکر است که ظرفیت باتری معمولی A53 سامسونگ 5000 میلی آمپر ساعت است.

بنابراین، باتری سامسونگ گلکسی A54 احتمالاً 5100 میلی آمپر ساعت خواهد بود. اگرچه تفاوت چندان بزرگ نیست، اما یک ارتقاء است. با توجه به اینکه سامسونگ به طور مرتب ظرفیت باتری خود را افزایش نمی دهد، این یک ارتقاء خوب است. گلکسی کلاب همچنین قبلاً اعلام کرده بود که سامسونگ گلکسی A54 با سه دوربین پشتی عرضه خواهد شد. این شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است. با این حال، همانطور که قبلاً گفتیم، هر دو گوشی گلکسی A52 و گلکسی A53 از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی استفاده می کنند.

همچنین بخوانید؛ تصاویر گوشی شیائومی 13 پرو قبل از عرضه فاش شد

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A54 در معرض نمایش قرار گرفت

علاوه بر این، گلکسی A54 ممکن است از سنسور عمق استفاده نکند. این به این دلیل است که این دوربین اصلی عملکرد جمع آوری داده های عمق خود را دارد. سامسونگ گلکسی A52 و گلکسی A53 نیز دارای ویژگی های بسیاری در سطح پرچمدار هستند. این گوشی های هوشمند از مقاومت در برابر آب، صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا و بلندگوهای استریو پشتیبانی می کنند.

بنابراین، گلکسی A54 نیز با بسیاری از ویژگی های پرچمدار عرضه خواهد شد. در واقع، گزارش هایی وجود دارد که دوربین 50 مگاپیکسلی ممکن است یک سنسور پرچمدار باشد. از دیگر جهات، این گوشی از اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5 نیز بهره می برد. علاوه بر این، این دستگاه به طور رسمی در کنار چندین مدل گلکسی متوسط ​​تا پایین رده دیگر عرضه خواهد شد.

منبع: gizchina

میانگین امتیازات ۵ از ۵

پیشنهاد مطالعه

مطالب خواندنی

پرطرفدارترین ها

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد