خرید لوازم جانبی موبایل از چین

پخش عمده باسئوس با قیمت عالی

واردات عمده لوازم جانبی موبایل از چین

با پیشرفت تکنولوژی گوشی های موبایل در چند سال گذشته، شاهد گسترش روز افزون محبوبیت این گجت فوق العاده در جامعه هستیم. از زمانی که گوشی مورد علاقه خود را برای خرید انتخاب می کنیم باید لوازم های جانبی ضروری آن را هم تهیه کنیم. در حال حاضر بازار تلفن همراه رشد سریعی دارد اما بازار لوازم جانبی موبایل رشد سریعتری دارد. به طور مثال شما زمانی یک گوشی موبایل تهیه می کنید برای حداقل چند سال نیاز به تهیه مجدد ندارید اما در این بین باید چند بار محافظ صحفه نمایش (گلس)، کاور و قاب، کابل شارژ، شارژر، باتری و غیره … را تهیه کنید. اگر فروشگاه لوازم جانبی دارید و یا تازه می خواهید به این صنف وارد شوید باید یادآوری کنم که تهیه لوازم جانبی موبایل از چین بسیار ضروری است.

لوازم جانبی در چین بسیار بزرگ و گسترده است و برند های بی شماری به تولید انواع اکسسوری موبایل و تبلت با قیمت های متنوعی میپردازند. اگر قصد خرید از چین دارید توصیه می کنم از یک بازرگان حرفه ایی و یا یک واردکننده متخصص مشاوره دریافت کنید. در سال های گذشته به دلیل افزایش تحریم ها نقل و انتقال پول به چین بسیار سخت میباشد و اگر تجربه کافی نداشته باشید امکان دارد که حواله شما به دلیل نامعلوم بودن مبدا پول بلوکه شود و آن زمان کار بسیار سخت و یا غیر ممکنی دارید که بتوانید به دولت چین اثبات کنید که منشاء پول تمیز بوده و از راه های غیر قانونی مانند قاچاق انسان و یا مواد مخدر به دست نیامده است. در این رابطه قابل ذکر است که اگر این اتفاق بیافتد نه صرافی انتقال دهند و نه تامین کننده چینی مسیولیای در قبال بازگشت پول شما ندارند.

ما در سوکت انواع لوازم جانبی موبایل را به صورت قانونی و در کمترین زمان ممکن از کارخانه های باسابقه و معروف مانند الدینیو خریداری می کند و با قیمت درب کارخانه در تهران و یا انبار شما تحویل می دهد. سوکت انواع لوازم جانبی و اکسسوری موبایل مانند: کابل شارژ، پایه نگهدارنده و هولدر، شارژر دیواری و کلگی، اسپیکر و میکروفون بلوتوثی، کاور و گلس، پاوربانک و شارژر وایرلس، هدفون هدست و هندزفری، کابلAUX و انواع چندراهی برق را با بهترین کیفیت و قیمت برای شما همکاران عزیز خریداری مینماید. اگر نیاز به تامین کننده خاصی دارید و یا می خواهید از برندهای معروف مانند: باسئوس، الدینیو، ریمکس، مک دودو، تی اندجی، ارلدرام، نیا، اونیکوما و سلبریت و … سفارش گذاری کنید و نیاز به یک منبع مطمئن برای خرید دارید، ما با قیمت بسیار منصفانه منبع اصلی چینی را به شما معرفی می کنیم و میتوانیم لیست قیمت کارخانه و شماره تماس را در اختیار شما بگذاریم. البته خاطر نشان باید کرد که در این رابطه ما مسئولیتی برای پرداخت حواله و یا ترخیص بار نداریم فقط نماینده فروش کمپانی را به شما همکار عزیز معرفی می کنیم. اگر تمایل داشتید همکاران ما در سوکت می توانند به عنوان مشاور در رابطه خرید، منبع یابی، ترخیص و واردات با شما همکاری کنند.

در مشاوره خرید از چین به شما عزیزان ما خدماتی همچون: معرفی و مشاوره درباره بهترین و پروفروش ترین کالاها که در بازار ایران میتوانند پرسود باشند و همچنین مرجوعی و خرابی ناچیزی داشته باشند. معرفی ایمن ترین راه برای انتقال حواله به چین و همچنین پرداخت ریالی، عدم سفارش گذاری کالاهای ممنوعه، سورس یابی کارخانه اصلی، دریافت پکینگ لیست، بازرسی کالا، مذاکره با تامین کننده، و غیره … 

سوالات متداول

نسبت به محصول خریداری شده شما حدودا 40 تا 50 در صد سود دارد.

بعد از سفارش گذاری و تحویل بار به کارگو، زمان تحویل هوایی 15 تا 20 روز و حمل دریایی 90 تا 110 روز متغیر میباشد.

تمام محصولات لوازم جانبی موبایل و کلیه برند های موجود در چین امکان ثبت سفارش دارد.

بله، با مبلغ بسیار ناچیز ما منبع اصلی را به شما معرفی می کنیم.

مبلغ مشاوره از زمان ثبت سفارش تا زمان ترخیص کالا 5 میلیون تومان میباشد.

معرفی بهترین و پرفروش ترین کالاها، منبع یابی، پرداخت حواله، ثبت سفارش، مذاکره با تامین کننده، دریافت پکینگ لیست و مدارک ضروری،بازرسی کالا، تحویل به کارگو، ترخیص کالا و مواردی که نیاز باشد همکاران ما تا انتها پشتیبان سرمایه و مشاوره واردات شما هستند.

بله، دریافت لیست قیمت برندهای معروف و یا محصولات مورد نظر شما امکان پذیر است.

فرم در خواست مشاوره خرید از چین

میانگین امتیازات ۵ از ۵
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد